czwartek, 5 kwietnia 2012

ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY

Hej wszystkim :) Dzisiaj post z ulubieńcami ostatnich miesięcy. :-)

Schauma, Jedwabiste Rozczesywanie, Rossmann, ok.10zł

Ten produkt u mnie sprawdza się świetnie, mimo, że trochę obciąża włosy. Po myciu moje włosy okropnie się plączą, ten spray rozwiązał ten problem. Dużo łatwiej jest mi je rozczesać po użyciu tego produktu. Ładnie pachnie, jest wydajny, nie podrażnia skóry głowy. Wydawało mi się, że opinie w internecie będą równie pozytywne, jednak na wizażu jest mnóstwo negatywnych komentarzy. No ale cóż, każdy ma swoje zdanie. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu i jest to moje drugie opakowanie. ;-)

PROVIT, Jedwab, ok.8zł, Rossmann

Ten jedwab jest równie dobry jak tamten poprzedni. Tego jednak bardziej starałam się stosować na końcówki i faktycznie - po wysuszeniu stawały się bardziej lśniące. Ogólnie, moje końcówki są w opłakanym stanie, ale po tylu miesiącach zapuszczania włosów ani myślę o ścięciu ich, bardziej stawiam na pielęgnację. ;-)

Clean Hands, Antybakteryjny żel do rąk z aloesem, Rossmann, ok.3zł (wersja mini)

Lubię mieć go w torebce i przynajmniej raz w ciągu dnia, np. w szkole go użyć. Spełnia swoje zadanie i raczej kupię go ponownie, jest bardzo wydajny i choć używam go od około 2 msc. nadal się nie skończył. :D

Cztery pory roku, Krem do rąk, Rossmann, ok.3zł (mini wersja)

Lekki krem do rąk. Nawilża, fajnie się wchłania, ładnie pachnie. Jestem na tak. ;-)

Perfecta No Promlem!, Rossmann, Antybakteryjny krem matujący, Rossmann, 12zł

Jestem nim zachwycona. >Tu< więcej o nim. :D

Maybelline, Khol Express Kremowa kredka do oczu, Rossmann 18zł

Długo się utrzymuje, nie rozmazuje się, jednak po jakimś czasie kolor trochę blednie. Ogólnie rzecz biorąc jest dobra. ;-)

Balsam nawilżająco - regenerujący do włosów suchych i zniszczonych, Rossmann, ok. 5zł

Używam go regularnie od prawie pół roku i jest rewelacyjny, uwielbiam go. ;-) Spełnia swoje zadanie.

Flos Lek, Wazelina kosmetyczna do ust, poziomkowa, Rossmann, ok. 7zł

Zacznę od tego, że zapach jest cudowny, odkręcam słoiczek i od razu czuję ten piękny zapach. :D Dobrze nawilża, jest meega wydajna. Tutaj macie zdjęcie po kilkumiesięcznym używaniu (nie tylko przeze mnie) :

Same widzicie :D Na pewno kupię ponownie, ale raczej nie będzie to prędko!

Maść ochronna z witaminą A, Apteka, ok. 4zł

Ten produkt znamy chyba wszystkie. Co tu dużo mówić - zbawienie jeśli chodzi o jakiekolwiek podrażnienia, wysuszenia. W mojej kosmetyczce zagości na zawsze :-)

Ziaja, Masła kakaowe - jedno pod prysznic drugie jako balsam, ceny nie pamiętam ale na pewno nie dużo.

Pod prysznic - żadna rewelacja, ale przez zapach zagościł w ulubieńcach. To drugie pozostawia tłustą powłokę, więc na dzień nie jest dobre, ale na noc - rewelacja!
Zapach cudowny.

Nivea invisible Black & White, ok.11 zł, Rossmann

Bardzo dobry, zapach odświeżający, dobrze się sprawdza. ;)

Perfumy Cash, Rossmann, ok. 22zł

Uwielbiam ten zapach! Są mega wydajne, po półrocznym używaniu zużyłam tylko ponad połowę!
Wrócę do nich na pewno. ;-)

Garnier, odżywka do włosów suchych i zniszczonych, Rossmann, ok. 8zł

Ubóstwiam ją, cudownie pachnie, dobrze nawilża włosy. Jest juz na wykończeniu więc niedługo będę biegła do Rossmanna po nowe opakowanie :-) Zastanawiam się także nad szamponem z tej serii. Polecacie?

To chyba na tyle. Jest już północ, padam na twarz, ale obiecałam sobie, że dokończę tego posta i go dodam. :D
Dobranoc, kolorowych snów. :*

3 komentarze:

  1. uzywałam produktów ze zdjec : 2 , 4 , 7 i ostatniego. nr 2 em... miałam lepsze jedwabie, no co zrobic mam bardzo wymagajace włosy ;) natomiast szampon jak najbardziej polecam reszta jakos tak neutralnie ;)
    dodaje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam masło kakaowe <3 codziennie na noc nakładam i rano nei mama problemow z kolorem ani suchoscia skory ;) A na dzień mieszam na ręce z podkładem i wtedy nakładam jak krem ;) Jest kolor, jest krem, jest fluid i wszystko pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ten zapach! ale mieszasz to masło kakaowe do ciała z fluidem? czy krem kakaowy z tej serii? :)

      Usuń