sobota, 2 czerwca 2012

Mini zakupy

Hej :* Na yt wgrywa się właśnie filmik o ulubieńcach maja, a ja szybko napiszę dla Was króciutką notkę. Z okazji dnia dziecka byłam na małych zakupach i kupiłam sobie torbę i portfel. :)
Torba Cropp, 120zł

Na pewno pojawi się jakiś OOTD z nią :)

Portfel House 19,99zł



Co sądzicie? Mi osobiście obie rzeczy bardzo się podobają i mam nadzieję, co do torby, że nie zniszczy mi się po miesiącu tak jak pozostałe (nie licząc tej z Nike) i że nie zgubię portfela, bo teraz przez kilka miesięcy chodziłam bez :)

Pozdrawiam, buziaki :*

11 komentarzy:

  1. zrób filmik na temat paznokci, jak o nie dbasz, może co robisz by szybciej rosły, pokaż jakieś domowe sposoby :) Bardzo miło mi się Ciebie ogląda ;* masz świetną fryzurę i piękną twarz ! *.* może zrobiłabyś filmik jak zdrowo usuwasz skórki wokół paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ; * pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torba:)
    Znalazłam się tu przez YT :) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzalam wlasnie Twoje video na YT i jestes cholernie sympatyczna, do tego mieszkasz w Koszalinie :) moim miasteczku, za ktorym bardzo tesknie.
    A toreba jest swietna, kupilas w Forum ;) ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja tez uwielbiam to miasto! Nie, w emce :D

      Usuń
    2. Ja sie juz doczekac nie moge jak bede w Polsce i wpadne do Emki i Forum na zakupki :D

      Usuń
  5. fajna torebka:)
    zaraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ta torba! <3
    Portfel bardzo ładny widziałam go jak kupowałam swój w croppie ;)
    Zapraszam do siebie :) Dziś post ze sprzedażą kolczyków - jeśli będą zainteresowani wystawię więcej biżuterii (wszystko robione ręcznie przez moją mamę) Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny portwel pewnie też sobie taki kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam taki portfel, tylko że jest brązowy w jasne groszki, a szukałam właśnie takiej kolorystyki, jaką Ty masz :D

    OdpowiedzUsuń