poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nocka!

Hej dziewczyny! Wczoraj miałam nockę z Asią i tak trochę kombinowałyśmy z jakimiś makijażami :)








Oczywiście zdaję sobie sprawę, że makijaż oka nie robi wielkiego wrażenia, ponieważ ja na co dzień nie zajmuję się tym, to było spontaniczne i tak o to wyszło:)
Cienie nie są jakieś szczególne, chodzi tylko o pomysł.
Czarny perłowy cień połączony ze złotym + jakis rozswietlajacy pod luk brwiowy +czarna kredka z sephory + tusz rimmel lash accelerator


A już niedługo pojawi się notka o kolejnych zdobyczach kosmetycznych :)

Ja mam już właściwie wakacje, a Wy ? :*

8 komentarzy:

  1. Również mam wakacje.Tak się złożyło,że nasza szkoła idzie tylko 29 po rozdanie świadectw :)

    Jeżeli byś dodała jakiś brązów i beży do makijażu ,gwarantuję znakomity efekt.Spróbuj kiedyś nałożyć brąz w załamanie a beż na górną powiekę.Fajnie się można pobawić i stworzyć śliczny makijaż oka. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były jedyne cienie jakie miałam wtedy pod ręką, następnym razem może bardziej pokombinujemy :) Dziękuję za radę :*

      Usuń
  2. Całkiem przyjemny makijaż. Zazdroszczę ja mam jeszcze normalnie lekcje :(. Zapraszam do mnie (hahaha). ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda :) Ja w sumie tez już mam wakacje ;P W środę na chwilę do szkoły na takie wspólne founde czekoladowo owocowe , czwartek chyba do muzeum albo do pracy i piątek koniec ;D A w sobote już wyjazd na wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten make-up ;)
    Tęsknie za tb i twoimi filmikami już nie mam po co wchodzić na YT :(

    No ale trudno będę śledziła cię tutaj ;)

    No i mam taką nadzieję,że kiedyś wrócisz;)

    OdpowiedzUsuń