piątek, 22 czerwca 2012

Szczecin

Hej dziewczyny. Na początek kilka słów wstępu. Jest mi cholernie przykro, że niektóre z Was rzucają się na mnie z powodu tego, że nie napisałam dokładnie dlaczego nie nagrywam, jakby same nie miały prywatnego życia i nie rozumiały, że o niektórych sprawach się nie mówi. Dziękuję tym co są ze mną do tej pory, jesteście kochane.

A teraz już przejdę do tematu dzisiejszej notki :)
W środę byłam na wycieczce szkolnej w Szczecinie, pokażę Wam kilka zdjęć i kilka rzeczy, które sobie kupiłam:








 Bluza New Look, 60 zł


Na zdjęciach z Asią (nie tą, o której ciągle Wam mówię) i Anetą :)


Mój słynny peeling z Joanny, tym razem malinowy (pachnie jak mamba!) w SP na promocji za 7zł
Woda termalna Avene - przy zakupie za min 30 zł była za 10 zł, regularna cena w SP to 40 lub 50 zł, 150 ml
Avocado Oil Wax - na promocji chyba 7 zł
Bioderma, na promocji z 22zł (!) na 10! 100ml, ale jak na przetestowanie super :D
Essence, Where is the party? 5,50 zł
Dodatkowo kupiłam jeszcze dwa lakiery z Miss Selene, czerwony i kremowy :)

Jak zaczynacie weekend, jakieś plany już są? :*

11 komentarzy:

  1. Weszłam na Twojego bloga, z nadzieją, że coś dodałaś i proszę bardzo, jesteś ;) Świetna bluza :) Nie przejmuj się tymi dziewczynami, powiedziałaś, że nie możesz nagrywać i tyle, powinny to zrozumieć ;] Jeśli nie rozumieją, to tylko ich problem :) Ja zaczynam od imprezki ;) A ty? :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dzisiaj najpierw u Anety siedziałam, później u chłopaka, jutro zapowiadają ładną pogodę więc trzeba ogarnąć coś na dworze, ale jeszcze nie wiem ;d to udanej imprezki :*

      Usuń
    2. Dziękuję <3 No to miłego weekendu :*

      Usuń
  2. Kotek, było do mnie dzwonić. To jest do THE BEST fanki ze Szczecina :***
    No, a u mnie płyn miceralny z Biodermy, ten mały jest cały czas po dyszkę :P
    Kupiłam już zapas na wakacje i obóz itp. Ta mała buteleczka to extra pomysł. Pozdr ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie, nie mogę za chuja dostać peelingu z Joanny. Byłam w Rossmanie, każdym chyba w mieście, ale nie mogę dostać. Jakieś rady/wskazówki ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super ja się cieszę że prowadzisz bloga chociaż tęsknię za Twoimi filmikami rozumiem :***

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiałam twoje filmiki ; )
    ale blog również super, zapraszam do mnie : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo u mnie weekend zapowiada się bardzo ciekawie, kino z moim chłopakiem <3 i masz racje nie przejmuj się czasami są takie sprawy o których nie można mówić : *

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też przykro, że nie nagrywasz, ale chociaż blog jest i chętnie będę go czytała. :)
    każdy ma swoje prywatne życie i nikogo nie powinno interesowac dlaczego ty nie możesz nagrywac.
    Może kiedyś jeszcze powrócisz na YT.?
    jak dzień.?

    OdpowiedzUsuń